Δεν πρόλαβες να μπεις στη λίστα αναμονής για την GTD; Ή μήπως δυσανασχετείς που δεν θα μπορείς να την πουλήσεις τα δύο πρώτα χρόνια; Μπορεί πάλι να σε ξενερώνει που θα χρειαστεί να καταβάλεις πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ για μια Mustang. Όπως και να έχει, η αναμονή τελικά σε ωφέλησε. Καλώς δέχτηκες την RTR Spec 5.
Είναι κι αυτή στημένη για οδήγηση στην πίστα, αν κι όχι με τις ακραίες ελιτίστικες μηχανολογικές επιλογές της GTD. Κοστίζει περίπου τα μισά κι έχει περισσότερα άλογα.
Η RTR Spec 5 δεν είναι ακριβώς δημιούργημα της Ford, αλλά της RTR Vehicles. Δεν είναι ένας ακόμα βελτιωτικός οίκος, αλλά βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία με τα κεντρικά.
Στον 5λιτρο V8 Coyote προστίθεται ένας 3λιτρος κομπρέσορας Whipple Stage 2, ιντερκούλερ της HD Race και cat-back εξάτμιση. Με τη συνολική απόδοση να ξεπερνά τους 870 ίππους και τα 900 Nm.
Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη μέσω του συστήματος «Tactical Performance» της RTR, το οποίο περιλαμβάνει 30-way ρυθμιζόμενα coilovers μπροστά, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω, ελατήρια με ρύθμιση ύψους και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους.
Υπόσχεται βελτιωμένη οδική συμπεριφορά χωρίς να θυσιάζεται η δυνατότητα για καθημερινή χρήση. 6πίστονα φρένα εμπρός και 4πίστονα πίσω αναλαμβάνουν την πέδηση. Οι ζάντες των 20 ιντσών ντύνονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.
Η RTR Spec 5 περιλαμβάνει πλήρες αεροδυναμικό πακέτο: Φτερά εμπρός και πίσω από ελαφρά συνθετικά υλικά, με ενσωματωμένα ανοίγματα ψύξης. Σπόιλερ, μαρσπιέ, διαχύτης, όλα από πανάκριβο κάρμπον. Δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι αεραγωγοί στο καπό και η πίσω αεροτομή.
Στο εσωτερικό, η RTR Vehicles έχει τοποθετήσει ημί-μπάκετ καθίσματα της Recaro, αλλά πιο πολύ από τις διάφορες λεπτομέρειες της καμπίνας, θα σου τραβήξει την προσοχή το ηλεκτρονικό «Drift Brake».
Η παραγωγή είναι περιορισμένη -θα παραχθούν μόνο 50 μονάδες. Κάθε μία ξεκινά από τα $159.999 (€137.000). Μπορεί μάλιστα να παραγγελθεί είτε με το 6τάχυτο χειροκίνητο είτε με το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.