
Δεν πρόλαβες να μπεις στη λίστα αναμονής για την GTD; Ή μήπως δυσανασχετείς που δεν θα μπορείς να την πουλήσεις τα δύο πρώτα χρόνια; Μπορεί πάλι να σε ξενερώνει που θα χρειαστεί να καταβάλεις πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ για μια Mustang. Όπως και να έχει, η αναμονή τελικά σε ωφέλησε. Καλώς δέχτηκες την RTR Spec 5.
Είναι κι αυτή στημένη για οδήγηση στην πίστα, αν κι όχι με τις ακραίες ελιτίστικες μηχανολογικές επιλογές της GTD. Κοστίζει περίπου τα μισά κι έχει περισσότερα άλογα.
Η RTR Spec 5 δεν είναι ακριβώς δημιούργημα της Ford, αλλά της RTR Vehicles. Δεν είναι ένας ακόμα βελτιωτικός οίκος, αλλά βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία με τα κεντρικά.

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.