Ύστερα από χρόνια φημολογίας, η Toyota Celica επιστρέφει. Γνωρίζουμε μάλιστα ότι θα υπάρξει και έκδοση GR από την Gazoo Racing. Αλλά όσο αυτονόητο ήταν για τις πρώτες επτά γενιές ότι το μοτέρ φωλιάζει κάτω από το εμπρός καπό, η όγδοη γενιά ενδέχεται να διαφοροποιηθεί. 

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα φορά τον υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο G20E των 2,0 lt που εξελίσσουν οι Ιάπωνες. Στη βασική του μορφή θα αποδίδει περί τα 400 άλογα, αλλά θα μπορεί να φτάσει και τα 600.

Ωστόσο, η διάταξη του κινητήρα στη νέα Toyota Celica αποτελεί θέμα συζήτησης. Το ιαπωνικό περιοδικό Best Car αναφέρει ότι η επόμενη γενιά θα μπορούσε να γίνει κεντρομήχανη. Με το άρθρο να υποδηλώνει ότι Celica και MR2 μπορεί να έχουν συγχωνευθεί σε ένα μοντέλο.