Η Toyota Celica σιγοψήνεται, αλλά ακόμα δεν γνωρίζουμε αν θα έχει τον κινητήρα εμπρός ή στο κέντρο
Newsroom | email: info@pronews.gr
Ύστερα από χρόνια φημολογίας, η Toyota Celica επιστρέφει. Γνωρίζουμε μάλιστα ότι θα υπάρξει και έκδοση GR από την Gazoo Racing. Αλλά όσο αυτονόητο ήταν για τις πρώτες επτά γενιές ότι το μοτέρ φωλιάζει κάτω από το εμπρός καπό, η όγδοη γενιά ενδέχεται να διαφοροποιηθεί.
Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα φορά τον υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο G20E των 2,0 lt που εξελίσσουν οι Ιάπωνες. Στη βασική του μορφή θα αποδίδει περί τα 400 άλογα, αλλά θα μπορεί να φτάσει και τα 600.
Ωστόσο, η διάταξη του κινητήρα στη νέα Toyota Celica αποτελεί θέμα συζήτησης. Το ιαπωνικό περιοδικό Best Car αναφέρει ότι η επόμενη γενιά θα μπορούσε να γίνει κεντρομήχανη. Με το άρθρο να υποδηλώνει ότι Celica και MR2 μπορεί να έχουν συγχωνευθεί σε ένα μοντέλο.
Η Toyota παρουσίασε τον κινητήρα G20E στο κεντρομήχανο πρωτότυπο GR Yaris M στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Αν ένα Yaris μπορεί να έχει το μοτέρ στο κέντρο, γιατί όχι η Celica; Αυτό που θα εκπλήξει σίγουρα λιγότερο είναι η υιοθέτηση τετρακίνησης.
Οι πιο πετυχημένες Celica του παρελθόντος ήταν οι GT-Four, με πλούσιο αγωνιστικό παλμαρές. Αναφερόμαστε στην 4η, 5η και 6η γενιά, αφού η 7η ήταν αποκλειστικά προσθιοκίνητη. Ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα μπορούσε να προσφερθεί παράλληλα με ένα 8τάχυτο αυτόματο, ακολουθώντας την προσέγγιση που χρησιμοποιήθηκε στα GR Corolla και GR Yaris.
Μια άλλη ενδιαφέρουσα φήμη υποδηλώνει ότι η νέα GR Celica θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως η βάση για ένα μελλοντικό αγωνιστικό αυτοκίνητο ράλι, αντικαθιστώντας το GR Yaris. Πάλι σε απόλυτη αρμονία με το ένδοξο παρελθόν, όπου Celica αγωνίστηκαν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα από το 1979 έως το 1996, κερδίζοντας δύο τίτλους κατασκευαστών και τέσσερις τίτλους οδηγών.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.