
Η παραγωγή των σεντάν και βάγκον Peugeot 508 δεύτερης γενιάς διακόπηκε στις 12 Μαΐου 2025, μετά από επτά χρόνια στο κουρμπέτι, αφήνοντας τη γκάμα της γαλλικής εταιρείας χωρίς μπερλίνες -και με μοναδικό βάγκον το 308.
Παρότι η συγκεκριμένη απόφαση οφείλεται στην πλημμυρίδα των crossover και SUV, η Peugeot διατείνεται τώρα ότι το επόμενο 508 SW θα μπορούσε να αποτελέσει αντίβαρο στη φρενίτιδα των ψηλών αμαξωμάτων. Το ερώτημα, όμως, παραμένει: Έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με πριν λίγους μήνες πριν;
Ο Alain Favey, CEO της Peugeot, θεωρεί ότι αυτή η μόδα ενδέχεται να ξεπεραστεί και ότι όποιος είναι έτοιμος για την επόμενη μέρα, θα έχει στρατηγικό πλεονέκτημα.
«Όλοι, συμπεριλαμβανομένων κι εμάς, προσφέρουμε στην αγορά πολύ ωραία SUV όλων των μεγεθών και μορφών», ανέφερε. «Νιώθεις ότι κάτι άλλο ίσως έρθει στο μέλλον -και τι θα είναι αυτό; Κάτι διαφορετικό; Νομίζω ότι όλοι, κάθε κατασκευαστής, το σκέφτεται και κάνει πλάνα για τη μετάβαση».
Όταν ρωτήθηκε αν αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία θα μπορούσε να επιστρέψει στα στέισον βάγκον -τα οποία άρχισε να πουλά ήδη από τη δεκαετία του 1950- ο Favey απάντησε: «Γιατί όχι; Έπρεπε να σταματήσουμε το 508 επειδή, όσο κι αν μου αρέσει, δεν υπήρχε αρκετή ζήτηση για να δικαιολογήσει την παραμονή του στην αγορά. Τώρα διερευνούμε τι ακολουθεί μετά τα SUV και ίσως υπάρξει κάτι που θα έχει νόημα, ακόμη και σε αυτό το κομμάτι της αγοράς. Αργότερα, βέβαια».
«Θα είναι βάγκον ή κάτι διαφορετικό; Δεν ξέρω. Αλλά σίγουρα δεν αποκλείουμε τίποτα -και αν βρούμε τη σωστή συνταγή για το μέλλον σε αυτό το κομμάτι της αγοράς, που σαφώς δεν είναι το 508 -αλλιώς θα το είχαμε κρατήσει, τότε φυσικά θα επιστρέψουμε».
«Η αγορά για τα παραδοσιακά βάγκον είναι πολύ μικρότερη από ό,τι ήταν όταν η Peugeot λάνσαρε το αρχικό 508. Ωστόσο, οι πρόσφατες προσθήκες στην κατηγορία, όπως τα BYD Seal 6, Toyota bZ4X Touring και Subaru E-Outback, δείχνουν ότι ίσως υπάρχει ακόμη παλμός. Και θα μπορούσαν να αποτελέσουν φυσικούς αντιπάλους για έναν μελλοντικό αντικαταστάτη του Peugeot 508 SW».