Πριν από την κυριαρχία των B-SUV, η κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ ήταν αυτή που συγκέντρωνε το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών, κατέχοντας σημαντικό μερίδιο αγοράς κάθε χρόνο.

Και μπορεί πλέον να έχει χάσει τα ηνία, πλην όμως υπάρχουν ακόμα πολλά και αξιόλογα μοντέλα, τα οποία με πολύ σωστά μελετημένη σχέση τιμής-αξίας προσφέρουν όσα αναζητεί ο σύγχρονος αγοραστής. Σε αυτή τη κατηγορία ανήκει το Citroën C4.

Το γαλλικό μοντέλο ήταν το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της κλάσης, για τον μήνα Οκτώβριο, καταγράφοντας 96 νέες ταξινομήσεις, με μερίδιο αγοράς 17,3%. Για να βρεθεί στην κορυφή, το Citroën C4 ξεπέρασε μοντέλα όπως το Audi A3 και η BMW 1 Series. H πολύ καλή εμπορική παρουσία του C4 αποτυπώνεται και στο γεγονός ότι οι 78 ταξινομήσεις αφορούσαν λιανικές πωλήσεις. Με το δεύτερο BYD Dolphin να μετρά 42.