Η ελληνική αγορά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη, εισέρχεται πλέον σε μια πιο ώριμη και ρεαλιστική φάση. 

Από τις πρώτες, ακριβές και συχνά εξειδικευμένες προτάσεις των δεκάδων χιλιάδων ευρώ, περνάμε σταδιακά σε πιο προσγειωμένα, χρηστικά και προσιτά μοντέλα που απευθύνονται σε ευρύτερο κοινό.

Η ωρίμανση της τεχνολογίας, σε συνδυασμό με τη μείωση του κόστους των πρώτων υλών και της παραγωγής, φέρνει την ηλεκτροκίνηση ολοένα πιο κοντά στην καθημερινότητα του μέσου οδηγού. Παρά το γεγονός ότι οι επιδοτήσεις παραμένουν σημαντικός παράγοντας, πλέον το πραγματικό στοίχημα αφορά το συνολικό κόστος χρήσης και την αποδοτικότητα των ηλεκτρικών. Τα νέα EV καλούνται να αποδείξουν ότι μπορούν να ενταχθούν ομαλά στον αστικό ιστό, προσφέροντας πρακτικότητα και άνεση, χωρίς να απαιτούν σημαντικoύς συμβιβασμούς από τον χρήστη.