Ξεκινώντας από το Citroën ë-C3, έχουμε να κάνουμε με μια πρόταση που αντιπροσωπεύει και σημαντικό συμβολισμό για τη γαλλική εταιρεία. Αποτελεί το πρώτο της ηλεκτρικό που σχεδιάστηκε εξαρχής με γνώμονα τη χαμηλή τιμή για να αναχαιτίσει την ασιατική εισβολή. Τοποθετείται επί της ουσίας στην καρδιά της B κατηγορίας, όντας μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του και πιο κοντά σχεδιαστικά στη φιλοσοφία των SUV, χωρίς όμως να χάνει την ταυτότητά του ως σουπερμίνι. Έχει μήκος 4,01 m και ύψος 1,57 m, τιμές που το φέρνουν ελάχιστα κάτω από τα B-SUV, με καλή απόσταση από το έδαφος (16,3 πόντους), κάτι που βελτιώνει την είσοδο/έξοδο και την ορατότητα. 
Σε επίπεδο εμφάνισης το ë-C3 δείχνει μοντέρνο, με έντονες ακμές, ψηλή κορμοστασιά και ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες όπως τα ξεχωριστές φωτιστικές μονάδες LED εμπρός και τους τονισμένους προφυλακτήρες. Παράλληλα, σε μια κίνηση που υπογραμμίζει τη σημασία του μοντέλου για τη Citroën, ήταν το πρώτο που λάνσαρε το ανανεωμένο σήμα της μάρκας στη μάσκα.
Σε σύγκριση με τα άλλα δύο, το BYD Dolphin Surf ξεχωρίζει εμφανισιακά, έχοντας την πιο χάτσμπακ σιλουέτα, χωρίς τις SUVίστικες πινελιές που χαρακτηρίζουν τα άλλα δύο. Ο σχεδιασμός του δεν περνά απαρατήρητος, όντας πλούσιος σε αιχμηρές γραμμές με πινελιές που είτε δεν κρύβουν την ασιατική του καταγωγή είτε υιοθετήθηκαν για λειτουργικούς λόγους. Όπως π.χ., το μεγάλο χείλος εκφυγής που επιμηκύνει τη γραμμή της οροφής και βελτιώνει τη ροή του αέρα για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση.Προερχόμενο από μια μάρκα που γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη και εξάγει τεχνολογία που μέχρι πρότινος θεωρούσαμε προνόμιο μόνο των premium ευρωπαϊκών εταιρειών, το Surf αποτελεί μια μικρότερη και πιο προσιτή εκδοχή του Dolphin. Με πιο νεανικό χαρακτήρα. 
Με μήκος 3,99 m, μεταξόνιο 2,50 και πλάτος 1,72 m, το Dolphin Surf πλησιάζει σε διαστάσεις το ë-C3, που μετρά μήκος 4,01 m και μεταξόνιο 2,54 m, αν και είναι ελαφρώς πιο μαζεμένο σε μήκος και ύψος. Σε σύγκριση με το Hyundai Inster, που έχει μήκος 3,82 m και μεταξόνιο 2,58 m, το Dolphin Surf δεν δίνει, τουλάχιστον οπτικά, την αίσθηση ενός τόσο μεγαλύτερου αυτοκινήτου.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.