Ο Όμιλος Stellantis φαίνεται να ρίχνει το γάντι στο ζήτημα της αυτονομίας Επιπέδου 3 για οικονομικούς λόγους, αλλά κι επειδή οι πελάτες του δεν δείχνουν πρόθυμοι να αφήσουν το τιμόνι. Τι γίνεται όμως με τους ανταγωνιστές του και τα αυτόνομα ΙΧ, είτε πρόκειται για μαζικούς κατασκευαστές είτε για premium μάρκες;

Δεν πρόκειται για εγκατάλειψη, αλλά για «αναστολή». Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ο Όμιλος Stellantis θα σταματήσει τις έρευνες γύρω από το αυτόνομο αυτοκίνητο, επικαλούμενος το τεράστιο κόστος και τις εξίσου μεγάλες τεχνολογικές προκλήσεις. Να θυμίσουμε ότι είναι δεν είναι έξι μήνες που ο όμιλος παρουσίασε το σύστημα AutoDrive, αυτονομίας Επιπέδου 3.

Στην πραγματικότητα, το πολυεθνικό σύμπλεγμα με τις 15 μάρκες σκοντάφτει στο Επίπεδο 3 της αυτονομίας, εκείνο που επιτρέπει σε ένα αυτοκίνητο να κινείται σε δημόσιους δρόμους χωρίς ανθρώπινη επέμβαση, με την προϋπόθεση όμως ότι ο οδηγός παραμένει σε εγρήγορση πίσω από το τιμόνι. Το επίπεδο αυτό έχει ήδη κατακτηθεί από τη Mercedes-Benz με το Drive Pilot, μια επιλογή αξίας 6.000 ευρώ διαθέσιμη στις κορυφαίες εκδόσεις των S-Class και EQS.