Έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος από τότε που η Toyota ανακοίνωσε μια νέα οικογένεια 4κύλινδρων κινητήρων εσωτερικής καύσης, οι οποίοι θα προσφέρονται τόσο σε ατμοσφαιρική, όσο και σε υπερτροφοδοτούμενη μορφή.

Θα έχουν κυβισμό 1,5 και 2,0 lt, ενώ λέγεται ότι θα είναι μικρότεροι και ελαφρύτεροι. Ο μεγαλύτερος από τους δύο θα δεχτεί τις περιποιήσεις της Toyota Gazoo Racing και έχει ήδη κάνει το ντεμπούτο του στο πρωτότυπο GR Yaris M.

Το απίστευτο κεντρομήχανο hot hatch μάς εξέπληξε όταν έκανε το ντεμπούτο του ως πρωτότυπο στο σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο τον Ιανουάριο. Με τον νέο κινητήρα «G20E» τοποθετημένο πάνω από τον πίσω άξονα και τουρμπίνα της IHI, υπόσχεται 600 ίππους σε αγωνιστική μορφή.