Με διτούρμπινο V8 και υβριδική τεχνολογία, το Toyota GR GT ακολουθεί τα βήματα της ιστορικής Toyota 2000GT και του θρυλικού Lexus LFA. Μπορεί να μην έχει την πιο εύηχη ονομασία, αλλά είναι το ισχυρότερο μοντέλο που έχει φορέσει ποτέ το σήμα της Toyota.
Το GR GT θα βασίζεται σε ένα εξ ολοκλήρου αλουμινένιο πλαίσιο και θα χρησιμοποιεί επίσης πλαστικά μέρη ενισχυμένα με ανθρακονήματα σε όλο το αμάξωμα. Η Toyota δεν έχει επιβεβαιώσει πλήρως τις προδιαγραφές του σούπερκαρ, αλλά έχει δηλώσει ότι θα ζυγίζει το πολύ 1.750 kg και θα έχει κατανομή βάρους εμπρός-πίσω 45:55.
Θα έχει μήκος 4.820 mm, πλάτος 2.000 mm, ύψος 1.195 mm και μεταξόνιο 2.725 mm. Θα διαθέτει έναν νέο 4λιτρο V8 με δύο τούρμπο, με λίπανση ξηρού κάρτερ, καθώς και ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων τοποθετημένο πίσω, το οποίο έχει εξελιχθεί ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο. Η κίνηση θα μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.
Οπτικά, το GR GT υιοθετεί ένα χαμηλωμένο προφίλ με τεράστιο καπό και επιθετική εμφάνιση, αναμφίβολα απότοκο των αγωνιστικών του καταβολών. Ρολάρει σε ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά 265/35 μπροστά και 325/30 πίσω.
Φρένα από ανθρακονήματα και ανάρτηση με διπλά ψαλίδια συναντώνται και στις τέσσερις γωνίες. Όσο για τις επιδόσεις, η Toyota περιορίζεται στο να αναφέρει πως η τελική ταχύτητα θα είναι το λιγότερο 320 km/h.
Η καμπίνα δεν μοιάζει με καμία άλλη της Toyota. Ντυμένη με κόκκινο δέρμα και Alcantara, περιλαμβάνει έναν προσαρμοσμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων με μοναδικά γραφικά. Το νέο τιμόνι φέρει τον λογότυπο GR και είναι στρογγυλό –όχι όπως το τετράγωνο του νέου Lexus LFA.
Η Toyota σημειώνει ότι, καθώς τόσο το GR GT όσο και το GR GT3 βρίσκονται ακόμη σε στάδιο ανάπτυξης, ορισμένες λεπτομέρειες ενδέχεται να αλλάξουν. Δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία για την τιμή, αλλά οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το 2027.