Με ένα μείγμα νέων ηλεκτρικών μοντέλων, ανανεωμένων best-seller και ισχυρού branding, το Volkswagen Group,έστειλε σαφές μήνυμα. Θέλει να παραμείνει ηγέτης στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου, επαναπροσδιορίζοντας το μέλλον της κινητικότητας.

Στο φετινό Σαλόνι του Μονάχου, ένα από τα πιο ενδιαφέροντα των τελευταίων ετών, οι ευρωπαίοι κατασκευαστές έδειξαν πως είναι πιο έτοιμοι και αποφασισμένοι από ποτέ να αντιμετωπίσουν τον συνεχώς αυξανόμενο κινεζικό ανταγωνισμό. Τόσο σε επίπεδο προϊόντων όσο και σε επίπεδο τεχνολογίας.

Σύμφωνοι, αυτοκίνητα όπως η BMW iX3, η τιμή της οποίας ανακοινώθηκε πρόσφατα και η Mercedes-Benz GLC EQ είναι μοντέλα που δεν απευθύνονται στον μέσο αγοραστή. Κι εδώ ερχόμαστε στο μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των κινεζικών brand: Ότι προσφέρουν τεχνολογία αιχμής σε ανταγωνιστική τιμή.