Η Apple προσπάθησε 10 χρόνια να εξελίξει το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο. Κατασπατάλησε $10 δισεκατομμύρια, τα οποία πήγαν όλα στον βρόντο. Η Xiaomi έκανε ακριβώς το ανάποδο.

Πριν δύο χρόνια δεν έφτιαχνε καν αυτοκίνητα και τώρα δεν προλαβαίνει να χτίζει εργοστάσια. Για την ώρα πουλάει μόνο στην Κίνα, όπου και πάλι η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη, ώστε σε κάποια μοντέλα της ξεπερνά το ένα έτος αναμονής.

Αλλά για τους Ευρωπαίους καταναλωτές που λιμπίζονται τα προϊόντα του, ο πρόεδρος της Xiaomi, Lu Weibing, έχει κάποια καλά νέα. Πρόσφατα δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία του σχεδιάζει να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά έως το 2027.