Η Xiaomi θα αρχίσει τις πωλήσεις στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Κακά μαντάτα για BMW, Porsche και Tesla
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η Apple προσπάθησε 10 χρόνια να εξελίξει το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο. Κατασπατάλησε $10 δισεκατομμύρια, τα οποία πήγαν όλα στον βρόντο. Η Xiaomi έκανε ακριβώς το ανάποδο.
Πριν δύο χρόνια δεν έφτιαχνε καν αυτοκίνητα και τώρα δεν προλαβαίνει να χτίζει εργοστάσια. Για την ώρα πουλάει μόνο στην Κίνα, όπου και πάλι η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη, ώστε σε κάποια μοντέλα της ξεπερνά το ένα έτος αναμονής.
Αλλά για τους Ευρωπαίους καταναλωτές που λιμπίζονται τα προϊόντα του, ο πρόεδρος της Xiaomi, Lu Weibing, έχει κάποια καλά νέα. Πρόσφατα δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία του σχεδιάζει να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά έως το 2027.
Μόνο κατά το δεύτερο 3μηνο του 2025, η εταιρεία παρέδωσε 81.302 αυτοκίνητα, με το σύνολο του πρώτου 6μήνου να ανέρχεται σε 157.000.
Πλέον η χασούρα είναι μικρότερη και ο συνιδρυτής Lei Jun δήλωσε πρόσφατα ότι το τμήμα κατασκευής αυτοκινήτων της Xiaomi θα καταστεί κερδοφόρο το δεύτερο 6μηνο του 2025, αναφέρει το Bloomberg.
Νωρίτερα φέτος, αποκαλύφθηκε ότι η Xiaomi προσλαμβάνει προσωπικό για να στελεχώσει ένα νέο ευρωπαϊκό κέντρο έρευνας και εξέλιξης.
Στις αξιοσημείωτες προσλήψεις περιλαμβάνεται ο Rudolf Dittrich, ο οποίος έχει εργαστεί στο παρελθόν στην BMW, καθώς και στις ομάδες Williams και Sauber της Formula 1.
Μένει να δούμε ποιο μοντέλο της Xiaomi θα είναι το πρώτο που θα κυκλοφορήσει στην Γηραιά Ήπειρο. Ενώ στη Κίνα οι μπερλίνες πουλούν ακόμα καλά, η Ευρώπη θέλει περισσότερα τα SUV και τα crossover.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.