Ανοιχτή συγκέντρωση πραγματοποίησε στην Θεσσαλονίκη στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, το Σάββατο, το κόμμα «Έλληνες για την Πατρίδα».

Ο επικεφαλής του κόμματος Ηλίας Κασιδιάρης απεύθυνε χαιρετισμό στους συγκεντρωμένους, ενώ στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε πορεία προς την ΔΕΘ.

Δείτε το βίντεο.