Η εταιρεία ειδών πολυτελείας Kering SA ανακοίνωσε ότι θέτει φιλόδοξους στόχους ανάπτυξης ενώ καθορίζει τον ετήσιο στόχο για τα έσοδα στα 10 δισ. ευρώ για την φίρμα της Gucci.

Ο στόχος των εσόδων είναι αρκετά υψηλότερος από τα 6,2 δισ. ευρώ με τα οποία συνέβαλλε η Gucci στα συνολικά έσοδα της εταιρείας το 2017, τόνισε η Kering, η οποία δεν έδωσε χρονικό περιθώριο για τον στόχο των εσόδων.

Η Gucci έχει δει τις πωλήσεις της να ανακάμπτουν από το 2015 όταν και ανέλαβε creative director ο Alessandro Michele.

Ο ιταλικός οίκος μόδας επίσης δήλωσε ότι στοχεύει σε ανάπτυξη τουλάχιστον τη διπλάσια από αυτή της αγοράς και ότι στόχος είναι το περιθώριο των ΕΒΙΤ να διαμορφωθεί σε περισσότερο από 40% σε σχέση με το 34% το 2017.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Θέλει επίσης να τριπλασιάσει τα έσοδά της από το ηλεκτρονικό εμπόριο και να διατηρήσει τις κεφαλαιακές δαπάνες σε κάτω του 5% των εσόδων, σύμφωνα με την Kering.