Για την επίπτωση της πανδημίας στα οικονομικά τους ανησυχούν περισσότερο από οτιδήποτε άλλο οι Θεσσαλονικείς, όπως προκύπτει από την έρευνα του Βαρομέτρου του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 700 καταναλωτών, στο χρονικό διάστημα Σεπτέμβριος 2020 και Μάρτιος 2021, από την εταιρεία δημοσκοπήσεων Palmos Analysis.

Στην έρευνα του Μαρτίου, το 63% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ανησυχεί πολύ (37%) ή αρκετά (26%) για την επίπτωση της πανδημίας στα οικονομικά του νοικοκυριού, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για την υγεία ήταν 55% (27% ανησυχεί πολύ και 28% αρκετά).

Παράλληλα, σχεδόν οκτώ στους δέκα καταναλωτές (77%) πιστεύουν ότι η εφαρμογή των μέτρων προστασίας από τον COVID-19, από τα εμπορικά καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ, ήταν πολύ (21%) ή αρκετά (56%) ικανοποιητική, όπως καταγράφηκε την εποχή που η αγορά ήταν ανοιχτή με μέτρα και κανόνες (Σεπτέμβριος 2020). Παράλληλα, πάνω από εννέα στους δέκα (ποσοστό 93%) δηλώνουν ότι χρησιμοποιούσαν πάντα την προστατευτική μάσκα στις επισκέψεις τους στα σούπερ μάρκετ.

Από την έρευνα προκύπτει επιπλέον ότι ενισχύονται τα αρνητικά συναισθήματα των πολιτών, όπως η απογοήτευση, η οργή και η απαισιοδοξία, σε σχέση με προηγούμενες έρευνες στα πρώτα στάδια της πανδημίας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η ανησυχία φτάνει πλέον στο 30% (οι ερωτηθέντες είχαν μέχρι δύο επιλογές απαντήσεων), η ανασφάλεια το 25%, η απογοήτευση το 18%, η οργή επίσης το 18%, ο φόβος το 16% και η απαισιοδοξία το 14%, ενώ το πρώτο θετικό συναίσθημα, η αισιοδοξία, καταλαμβάνει ποσοστό μόλις 10%._