Στην κόντρα μεταξύ Μάρκου Σεφερλή και Έλενας Ακρίτα πήρε θέση ο Νίκος Μαστοράκης.

Όπως γράφει ο γνωστός παρουσιαστής παραγωγός και σκηνοθέτης η διένεξη Ακρίτα – Σεφερλή είναι μια διένεξη που θυμίζει καυγαδάκι παιδιών του Δημοτικού. Λέει μάλιστα ότι παρά το γεγονός ότι ο ίδιος ανακάλυψε τον Μάρκο το 1993 δεν έχει σκοπό να τον υπερασπιστεί…

Αναλυτικά όσα έγραψε ο κ. Μαστοράκης:

«ΣΕΦΕΡΛΗΣ-ΑΚΡΙΤΑ: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ

Διάβασα τα μύρια όσα γράφτηκαν, ανταλλάχθηκαν και απειλήθηκαν και φτάνω στο σημείο να πιστεύω ότι η διένεξη δεν διαφέρει και πολύ από καυγαδάκι παιδιών του δημοτικού. Ο Σεφερλής είχε μια επιχειρηματική διαφωνία με το «Παλλάς» για τη ματαίωση μιας παράστασης και η Ακρίτα, που δικαιούται να εκφράζει τη γνώμη της, έγραψε «Ακριβώς το «ήθος του trash» θα έφερνε ο Σεφερλής στο Παλλάς και ειλικρινά μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτό,» και ο Σεφερλής απείλησε με μήνυση, οπότε απείλησε με αντί-μηνυση και η Ακρίτα.

Επειδή είμαι αυτός που ανακάλυψε τον Σεφερλή (Star Channel, 1993) θα μπορούσα να τον υπερασπιστώ, αλλά δεν το κάνω. Γιατί βρίσκω πως σε αυτή την παιδιάστικη έκφραση αψιμαχίας, δεν υπάρχει τίποτα «αψύ» και οι μηνύσεις των δύο, από ένα λογικό δικαστή, θα απορρίπτονταν — μόνοι κερδισμένοι θα ήταν οι πανάκριβοι δικηγόροι τους.

Σε ο,τι άφορά την επίμαχη φράση της Ακρίτα, το «Παλλάς» δεν είναι δά κάποιος ναός της τέχνης, ένα εμπορικό θέατρο είναι, και έπειτα υπάρχουν αρκετοί που θα μπορούσαν να χαρακτηρίσουν ως trashy κάποιες τηλεοπτικές σειρές που η ίδια είχε γράψει. Ο Σεφερλής (που τα διάφορα blogs τον ανέφεραν ως «σκουπίδι» παραποιώντας την αρχική δήλωση) δεν είναι εκπρόσωπος του trash γιατί αποκλειστικός εκπρόσωπος αυτού του είδους είναι η ελληνική τηλεόραση.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Άλλωστε αν αποδεχόμασταν ότι ο Σεφερλής είναι trash, τότε μοιραία θα καταδικάζαμε ως σκουπιδοφάγους εκατομμύρια θεατές που βλέπουν τις θεατρικές του παραστάσεις ξανά και ξανά στον ΑΝΤ1 και αλλαχού (άρα και τα κανάλια θα ήταν σκουπιδιάρικα) αλλά και εκατοντάδες χιλιάδες θεατές που, δεκαετίες τώρα, πληρώνουν για να τον δουν και να γελάσουν μαζί του.»