Το σχέδιο ενός πασίγνωστου Έλληνα τράπερ, για να «ξεπλένει» χρήμα και να ικανοποιεί τις υλιστικές του ορέξεις, αποκάλυψε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες ο αλγόριθμος της ΑΑΔΕ, που καταγράφει τη συμπεριφορά καλλιτεχνών, αθλητών και influencers στο Διαδίκτυο, εντόπισε αναφορά για αγορά από τον trapper ρολογιού γνωστής μάρκας, αξίας… 116.000 ευρώ.
Από τον περαιτέρω έλεγχο της ΑΑΔΕ, διαπιστώθηκε ότι ο καλλιτέχνης είχε συστήσει αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία, στην οποία η δισκογραφική του εταιρεία είχε πιστώσει το σύνολο των δικαιωμάτων του καλλιτέχνη, ύψους άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία φρόντιζε να καλύπτει και τις πολυτελείς ανάγκες του καλλιτέχνη όπως την αγορά και διάθεση σε αυτόν supercar, ρολογιών, ακριβών τσαντών και ρούχων.
Με λίγα λόγια, ο καλλιτέχνης δήλωνε ότι κάνει φιλανθρωπικό έργο, ζητώντας από τη δισκογραφική του εταιρεία να αποδίδει τα εισοδήματά του στη μη κερδοσκοπική.
Και με τη σειρά της, η μη κερδοσκοπική έκανε τις πολυτελείς αγορές, που ήθελε ο trapper, με αποτέλεσμα ο καλλιτέχνης να μην πληρώνει φόρο για τίποτα.
Να σημειωθεί πως στον τράπερ καταλογίστηκαν ποσά άνω των 500.000 ευρώ, ενώ ερευνώνται σε βάθος τόσο η μη κεδοσκοπική εταιρεία, όσο και η δισκογραφική, για να διαπιστωθεί αν υπάρχουν και άλλες τέτοιες περιπτώσεις.