Οι φανατικοί θαυμαστές των ταινιών (και των βιβλίων) της Στέφανι Μέγιερς εξακολουθούν να ψαχουλεύουν λεπτομέρειες, κενά και γκάφες στην επική ιστορία ενός έρωτα ανάμεσα σε ένα βαμπίρ με μία γυναίκα.

Και κάπως έτσι, από αυτού του είδους το σχολαστικό ψάξιμο, προέκυψαν κανά δυο ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για πράγματα που σκηνοθέτες, παραγωγοί και ηθοποιοί ξέχασαν, όντες τόσο απορροφημένοι με την «αφήγηση» της πλοκής.

Ας πούμε, κάποιος παρατήρησε ότι την πρώτη φορά που ο πατέρας της κινηματογραφικής Μπέλα καταφθάνει μαζί της στο Forks, ένα μεγάλο μπλε φορτηγό περνά από δίπλα τους. Τίποτα το ιδιαίτερο θα σκεφτεί κανείς.

Κι όμως, κάποιος αποφάσισε να κοιτάξει λίγο πιο προσεκτικά, για να συνειδητοποιήσει ότι κανείς δεν οδηγούσε αυτό το φορτηγό – φάντασμα, κανείς απολύτως δεν βρισκόταν στη θέση του οδηγού στο κινούμενο όχημα!

Επίσης, στην περίφημη σκηνή του γρασιδιού, εκεί που υποτίθεται ότι το δέρμα του Έντουάρντ Κάλεν μοιάζει να αναβλύζει χρυσόσκονη κάτω από το ζεστό φως του ήλιου, ακριβώς επειδή είναι βαμπίρ, όλοι κοιτούν το πρόσωπο του πρωταγωνιστή, σωστά; Ναι, μόνο που το δέρμα του ηθοποιού οι μακιγιέζ της παραγωγής το έχουν περιποιηθεί μόνο στο πρόσωπο και τα χέρια του τα ξέχασαν, απ’ ό,τι προέκυψε από τους εξόχως παρατηρητικούς φανς.

Γενικώς, η σχολαστικότητα μπορεί να απονευρώσει και τις μεγαλύτερες κινηματογραφικές επιτυχίες, πόσω μάλλον για ένα από τα πιο εμπορικά κινηματογραφικά saga που υπήρξαν ποτέ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!