«Ο  ρόλος του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην ευρύτερη νότια Βαλκανική είναι  εξαιρετικά σημαντικός και αυτό αποδεικνύεται  περίτρανα σε μια περίοδο κατά την οποία η Ελλάδα βρίσκεται  στη δίνη της κρίσης και της  ύφεσης. Η Θεσσαλονίκη διατηρεί συγκριτικό πλεονέκτημα λόγω της γεωγραφικής της θέσης, αλλά και λόγω της υψηλής στάθμης των υπηρεσιών που προσφέρει η ΟΛΘ ΑΕ, για τη βελτίωση των οποίων διοίκηση και εργαζόμενοι προσπαθούμε καθημερινά», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία η διακίνηση φορτίων από τον ΟΛΘ το 2012 αναμένεται να παρουσιάσει αύξηση.

Ειδικότερα, το εννεάμηνο του 2012 η διακίνηση από τις προβλήτες  της ΟΛΘ ΑΕ χύδην ξηρού και γενικού φορτίου αυξήθηκε κατά 13,39%, ενώ αν συμπεριλάβουμε και τα υγρά καύσιμα το ποσοστό της αύξησης εκτοξεύεται στο 19,4%.

Αυτό σημαίνει ότι ο διαμετακομιστικός  ρόλος του λιμανιού «άντεξε» τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, περίοδος που παραδοσιακά καταγράφεται μεγάλη μείωση στην διακίνηση λόγω καλοκαιριού.

Η αύξηση της κίνησης στα κρηπιδώματα  οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στην άνοδο των μεγεθών των τράνζιτ  φορτίων κατά 40,75%, από και προς τις περιοχές της νότιας Βαλκανικής. Σε ό,τι αφορά επί μέρους προϊόντα αυξημένη κατά 30,89% είναι η διακίνηση υγρών καυσίμων και συγκεκριμένα οι εξαγωγές έτοιμων προϊόντων πετρελαίου. Αντίθετα, η διακίνηση τσιμέντου μειώθηκε κατά 40%.

Για το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων η διακίνηση των κοντέινερς αυξήθηκε στο εννεάμηνο κατά 1,07%, έναντι στασιμότητας που είχε παρατηρηθεί κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2012.

«Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι κατά την  φετινή περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου μειώθηκε κατά 9,79% ο αριθμός των πλοίων που κατέπλευσαν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, γεγονός που δείχνει ότι τα φορτία διακινήθηκαν με πλοία μεγαλύτερου μεγέθους σε σχέση με την περσινή περίοδο» επισημαίνει  ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr