Το ελληνικό δημόσιο απέρριψε την απόφαση της Επιτροπής Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών, στην οποία είχε παραπεμφθεί η υπόθεση για την κατάσταση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων και η οποία είχε επιδικάσει πρόσφατα στην Ελληνογερμανική κοινοπραξία αποζημίωση ύψους 25 έως 30 εκατ. ευρώ.

Αποτέλεσμα αυτή της απόφασης είναι η Fraport Greece να παραπεμφθεί σε διαιτησία, ώστε να βγει η τελική απόφαση, καθώς στο ελληνικό δημόσιο πιστεύει σε δικαίωσή του.

Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Υποδομών Θάνου Βούρδα που αναρτήθηκε στην Διαύγεια την προηγούμενη εβδομάδα, δεσμεύεται κονδύλι, ως προκαταβολή για την κατάθεση αιτήσεως υπαγωγής στο Διεθνές Δικαστήριο του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου (ΙCC).

Η Fraport είχε στραφεί τους προηγούμενους μήνες κατά του ελληνικού δημοσίου, διεκδικώντας αποζημίωση 70 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία κατηγορεί την ελληνική πλευρά ότι παραμέλησε και δεν συντηρούσε τα αεροδρόμια την τελευταία διετία, με αποτελέσματα, να φορτωθεί με πρόσθετα κόστη η διαχείριση. Όπως έχει επικαλεστεί, η εικόνα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων μεταβλήθηκε επί το δυσμενέστερο, μεταξύ του χρόνου της υπογραφής της σύμβασης (Δεκέμβριος 2015) και της έναρξης της παραχώρησης (Απρίλιος 2017).

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η Fraport έχει επικαλεστεί όρο της σύμβασης σε περίπτωση μεταβολής περιουσιακών στοιχείων που προβλέπει αποζημιώσεις καθώς και έκθεση της Grand Thornton. Η ελεγκτική εταιρεία έχει καταρτίσει το Μητρώο Κινητών Περιουσιακών Στοιχείων των αεροδρομίων (οχήματα, εξοπλισμό, έπιπλα κ.α), στο οποίο –όπως σημειώνεται -αποτυπώθηκαν οι μεγάλες αποκλίσεις.