Παρά τον κορωνοϊό ο «δρόμος του Μεταξιού» προχωράει ακάθεκτος, καθώς οι Κινέζοι της COSCO προχώρησαν σε ακόμα μία στρατηγική αγορά.

Συγκεκριμένα το πράσινο φως στη συμφωνία μεταξύ της Ocean Rail Logistics της Cosco και της Pearl Ltd άναψε σήμερα η Επιτροπή Ανταγωνισμού, κάτι που σημαίνει πως πλέον η COSCO θα ελέγχει τη μεταφορά των εμπορευμάτων και μέσω σιδηροδρόμου, μόλις φτάνουν στο λιμάνι του Πειραιά.

Σύμφωνα με αυτή, οι Κινέζοι λαμβάνουν το 60% της εταιρείας σιδηροδρομικών μεταφορών αποκτώντας τον κοινό έλεγχο της εταιρείας μαζί με τον Πρόεδρο, διευθύνοντα σύμβουλο και έως σήμερα βασικό μέτοχος της Pearl κ. Αντώνη Παναγόπουλο.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης «η εν λόγω συγκέντρωση, η οποία αφορά την παροχή υπηρεσιών διαμεταφοράς εμπορευμάτων, την παροχή υπηρεσιών σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευμάτων και την παροχή υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (…) δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά».

Το ντιλ αυτό μεταφράζεται ως μία κίνηση να μπει πιο δυναμικά η Cosco και στο χώρο της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων προς και από την Ευρώπη μέσω σιδηροδρόμου.

Σημειωτέον ότι η Pearl είχε γίνει στα τέλη του 2018 η τρίτη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφορών που θα χρησιμοποιούσε το δίκτυο του ΟΣΕ για την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών. Οι άλλες δύο ήταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η Rail Cargo Logistics Goldair.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μάλιστα η Pearl διέθετε ισχυρούς δεσμούς με τους κινέζους στον ΟΛΠ καθώς εκτελούσε χρέη μεσάζοντα για την διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων της, συνάπτοντας συνεργασίες με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και αντίστοιχα σιδηροδρομικά δίκτυα των γειτονικών μας χωρών.