Περιβάλλον

Πόσα χρόνια πίσω – σε σχέση με τον πολιτισμένο κόσμο – βρισκόμαστε στο θέμα της διαχείρισης των απορριμάτων;
Περίπου… 60! Όσα δηλαδή έχουν περάσει από τότε που οι δήμοι της Αθήνας αποφάσισαν να ξεφορτώνονται σκουπίδια σε ένα παλιό λατομείο στα Λιόσια…
Διαβάστε περισσότερα στο menshouse