Πόσα χρόνια πίσω – σε σχέση με τον πολιτισμένο κόσμο – βρισκόμαστε στο θέμα της διαχείρισης των απορριμάτων;

Περίπου… 60! Όσα δηλαδή έχουν περάσει από τότε που οι δήμοι της Αθήνας αποφάσισαν να ξεφορτώνονται σκουπίδια σε ένα παλιό λατομείο στα Λιόσια…

Διαβάστε περισσότερα στο menshouse