Υγεία

Ακόμα μια φοβερή ιδέα των ειδικών ακούσαμε κατά τη σημερινή ενημέρωση στο υπουργείο Υγείας όταν η καθηγήτρια Βάνα Παπαευαγγέλου ζήτησε από όσους επιστρέφουν από τις διακοπές να μπαίνουν σε απομόνωση!
«Ένας στους τρεις είναι σε κίνδυνο να μολυνθούν και να νοσήσουν στην ηλικιακή ομάδα των 40- 60, είναι οι γονείς των παιδιών τα οποία θα επιστρέψουν από τα νησιά», εξήγησε η κυρία Παπαευαγγέλου, τονίζοντας ότι όλοι οι νέοι που επιστρέφουν από τις διακοπές τους καλό θα είναι να αποφύγουν το συγχρωτισμό παρά το αρνητικό self test που θα κάνουν πριν μπουν στο πλοίο.
Είναι χρέος τους να συνεχίσουν να επιτηρούν την υγεία τους για αρκετές ημέρες από την ημέρα που θα επιστρέψουν και να μην εκθέσουν σε κίνδυνο τους γύρω τους, είπε.
PRONEWS.GR / Υγεία
Ποιο είναι το πιο ενυδατικό ποτό για τον καύσωνα;
PRONEWS.GR / Υγεία