Σε επιδημιολογική εστία κρουσμάτων κορωνοϊού εξελίχθηκε το γλέντι ενός γάμου στη Θεσσαλονίκη, στο οποίο έδωσαν το παρών περί τα 150 άτομα.

Μετά το γαμπρό και τον πατέρα του θετική στο τεστ για τον ιό COVID-19 βρέθηκε και η νύφη. Ο αριθμός των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων αυξάνεται συνεχώς και μέχρι στιγμής έχει φθάσει στα 21. Άλλα εκατό άτομα έχουν δώσει δείγμα και αναμένουν τις εξετάσεις, ώστε να διαπιστώσουν εάν πάσχουν κι εκείνα από τη νόσο.

Επίσης, σε εξέλιξη βρίσκονται ήδη οι έλεγχοι και η ιχνηλάτηση των επαφών των καλεσμένων της γαμήλιας εκδήλωσης, η οποία διεξήχθη στους Αμπελόκηπους. Σε άπαντες έχει συσταθεί να παραμείνουν στο σπίτι τους έως ότου βγουν τα αποτελέσματα του τεστ για τον κορωνοϊό, προκειμένου να μην μεταφέρουν τον ιό και σε άλλους ανθρώπους, στην περίπτωση που έχουν νοσήσει και δεν το γνωρίζουν, μην έχοντας παρουσιάσει συμπτώματα.