Υγεία

Ο κορωνοϊός «χτύπησε» και την Α’ ΔΟΥ Θεσσαλονίκης, η οποία βρίσκεται επί της οδού Στρατηγού Μπραντούνα, στο κέντρο της πόλης.
Υπάλληλός βρέθηκε θετική στον ιό COVID-19 κι αμέσως σήμανε «συναγερμός», ενώ η υπηρεσία έκλεισε προκειμένου να εφαρμοστούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα και να γίνει η απολύμανση των χώρων.
Όπως διαπιστώθηκε, από το τεστ στο οποίο υποβλήθηκαν στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, ακόμα τέσσερις υπάλληλοι της εφορίας διαγνώσθηκαν θετικοί, ενώ αναμένονται τα αποτελέσματα και των υπολοίπων. Στη συγκεκριμένη ΔΟΥ εργάζονται περίπου 55 άτομα.
PRONEWS.GR / Υγεία
«Τίτλοι τέλους» στα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία
PRONEWS.GR / Υγεία
Ποιο είναι το πιο ενυδατικό ποτό για τον καύσωνα;
PRONEWS.GR / Υγεία