Τους 414 έφτασαν οι νεκροί λόγω κορωνοϊού στην χώρα μας, με τελευταίο θύμα να είναι μια γυναίκα 82 ετών που κατέληξε στο Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης.

Νωρίτερα σήμερα, έχασε τη μάχη ένας 85χρονος, που νοσηλεύοταν στην 5η Πνευμονολογική του νοσοκομείου «Σωτηρία».

Το πρωί της Δευτέρας, στην λίστα είχαν προστεθεί δύο συνάνθρωποί μας που άφησαν την τελευταία τους πνοή στην Αττική.

Πρόκειται για έναν 68χρονο που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «251 ΓΝΑ» με υποκείμενα νοσήματα και έναν 95χρονο, ο οποίος επίσης είχε υποκείμενα νοσήματα και κατέληξε τα ξημερώματα στο νοσοκομείο «Σισμανόγλειο».