Υγεία

Οι εργαζόμενοι σε ιατρικές μονάδες δίνουν καθημερινά την δική τους «μάχη» με τον κορωνοϊό, όμως μία γυναίκα 50 ετών που εργαζόταν στο ΑΧΕΠΑ έφυγε από την ζωή.
Μία γυναίκα περίπου 50 ετών που εργαζόταν στον τομέα των παραϊατρικών υπηρεσιών του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ και νοσηλεύονταν τις τελευταίες δύο εβδομάδες πέθανε από κορωνοϊό το τελευταίο 24ωρο.
Μάλιστα, την τραγική είδηση γνωστοποίησε μέσω Facebook ο συνάδελφός της και πρόεδρος των εργαζομένων στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, Μπάμπης Κοροξενός
PRONEWS.GR / Υγεία
Ποιο είναι το πιο ενυδατικό ποτό για τον καύσωνα;
PRONEWS.GR / Υγεία