
Παρέμβαση στο υπουργείο Υγείας από περίπου 60 αλληλέγγυους στον Δημήτρη Κουφοντίνα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες οι διαμαρτυρόμενοι πέταξαν τρικάκια, και φώναξαν συνθήματα υπέρ του.
Στο σημείο υπήρχε μόνο ένας φύλακας που είχε βάρδια στο υπουργείο και κάλεσε άμεσα την Αστυνομία.
Υπενθυμίζεται πως στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Λαμίας μεταφέρθηκε το απόγευμα της Τετάρτης ο Δημήτρης Κουφοντίνας, που διανύει την 40ή μέρα απεργίας πείνας διεκδικώντας να εφαρμοστεί ο νόμος που ψηφίστηκε προκειμένου να απομακρυνθεί από τις Αγροτικές Φυλακές της Κασσαβέτειας Βόλου.
Ο κρατούμενος ζητάει να επιστρέψει στο υπόγειο κελί των Φυλακών Κορυδαλλού, όπου έχει ήδη περάσει 16 χρόνια.
#antireport #Κουφοντινας #Κουφοντινα #κορονοϊός #ΝΔ_ξεφτιλες #ΝΔ_Χουντα Υπουργείο Υγείας τώρα. pic.twitter.com/BpbOKQzrPL
— Rioter (@Rioter00058079) February 18, 2021
#antireport #Κουφοντινας #ΝΔ_ξεφτιλες #ΝΔ_Χουντα #κορονοϊός Παρέμβαση αναρχικών στο εσωτερικό του Υπουργείου Υγείας για την απεργία πείνας του Κουφοντινα και τη κρατική διαχείριση του covid. pic.twitter.com/NxAf7s6fnU
— Rioter (@Rioter00058079) February 18, 2021