
Εντοπίστηκαν 18 κρούσματα κορωνοϊού μεταξύ των φιλοξενούμενων στη δομή αλλοδαπών στο Κουτσόχερο Λάρισας.
Τα κρούσματα εντοπίστηκαν τα τελευταία 24ωρα και η εξέλιξη αυτή οδήγησε στην απόφαση ώστε να μπει σε καραντίνα η δομή ως την 1η Μαρτίου, όπως αναφέρει το larissanet.gr. Οι φιλοξενούμενοι που βρέθηκαν θετικοί βρίσκονται ήδη υπό περιορισμό, με τους περισσότερους να μην εμφανίζουν έντονα συμπτώματα. Σύμφωνα με τα τοπικά ΜΜΕ, μία γυναίκα 70 ετών ήταν η μόνη που χρειάστηκε να μεταφερθεί σε νοσοκομείο, ωστόσο η κατάσταση της υγείας της δεν εμπνέει ανησυχία.
Τα επόμενα 24ωρα αναμένεται να πραγματοποιηθούν rapid test σε όλους τους φιλοξενούμενους στη δομή, ενώ ήδη έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιες αρχές στο πλαίσιο της αυστηρής τήρησης των απαγορευτικών μέτρων.