ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πραγματικά είναι κουραστικό άσχετοι και ασήμαντοι άνθρωποι να μιλούν για κρίσιμα θέματα. Ειδικά αν είναι υπουργοί...
prodeals

Βάνδαλοι κατέστρεψαν αίθουσες σε σχολείο της Κρήτης! (φώτο-βίντεο)

Βάνδαλοι κατέστρεψαν αίθουσες σε σχολείο της Κρήτης! (φώτο-βίντεο)

Σοκαριστικές εικόνες αντίκρισαν σήμερα γονείς, μαθητές και δάσκαλοι του δημοτικού σχολείου στο Νεροκούρου, καθώς άγνωστοι διέρρηξαν και κατέστρεψαν τον εξοπλισμό στις αίθουσες του σχολικού συγκροτήματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι άγνωστοι μπήκαν χθες το βράδυ στο σχολείο και όχι μόνο διέρρηξαν τις πόρτες δύο αιθουσών, αλλά κατέστρεψαν βιβλία και γραφική ύλη ενώ έριξαν χαρτιά, νερό και αλεύρι στο πάτωμα.

Αντίστοιχο περιστατικό δεν έχει ξανά συμβεί, με τους γονείς να εκφράζουν την ανησυχία τους αναφορικά με την ασφάλεια των παιδιών τους. Την υπόθεση ερευνά η Αστυνομία, η οποία βρέθηκε στο σχολείο και κατέγραψε το περιστατικό.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δείτε βίντεο από την Α’ και την Ε’ τάξη:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.