Σοκαρισμένο παρακολουθεί το πανελλήνιο την υπόθεση δολοφονίας του 36χρονου Αντώνη Καρυώτη, ο οποίο σπρώχτηκε από το πλήρωμα του «Blue Horizon» στην θάλασσα με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο ενώ στα δικαστήρια Πειραιά έφτασαν λίγο πριν τις 6 το απόγευμα οι τέσσερις κατηγορούμενοι για τη δολοφονία του.

«Γιατί τον πνίξατε ρε;». Με αυτή τη φράση υποδέχθηκε ο κόσμος τους τέσσερις κατηγορούμενους στα δικαστήρια.

Τα τέσσερα μέλη του πληρώματος του Blue Horizon, τα οποία εμπλέκονται στον θάνατο του 36χρονου στο λιμάνι του Πειραιά τη νύχτα της Τρίτης, κατηγορούνται για ανθρωποκτονία από κοινού.

Οι συλληφθέντες είναι ο καπετάνιος, ο ύπαρχος, ο λοστρόμος και ο αξιωματικός καταστρώματος του Blue Horizon.

Μάλιστα, σύμφωνα με τις πληροφορίες τηλεοπτικού σταθμού ο καπετάνιος γνώριζε τι είχε συμβεί καθώς πολλοί επιβάτες του χτυπούσαν την πόρτα και τον ενημέρωναν. Ο καπετάνιος γύρισε μόνο όταν πήρε εντολή από το Λιμενικό.

Ο δικηγόρος της οικογένειας του θύματος, Ανδρέας Θεοδωρόπουλος, δήλωσε την Τετάρτη (06/09) ότι οι τέσσερις συλληφθέντες πρέπει να κατηγορηθούν για ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο.

Έτσι νωρίτερα ο δικηγόρος του άτυχου νέου κ. Θεοδωρόπουλος τόνισε σε ραδιοφωνικό σταθμό τα εξής: 

«Δυστυχώς, δεν μπορεί να γυρίσει πίσω η ανθρώπινη ζωή, όμως μπορεί να επιβάλει η Δικαιοσύνη το αναγκαίο μέτρο της προφυλάκισης, πρώτα για το μέλος του πληρώματος στην μπουκαπόρτα του πλοίου, ο οποίος αυτός ήταν για εμένα νομικά εκείνος που είχε ενδεχόμενο δόλο, διότι εδώ θα πρέπει να κατηγορηθούν για ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο οι υπαίτιοι και οι κατηγορούμενοι αυτού του δυστυχήματος στο Λιμάνι του Πειραιά».

Επίσης, ο ίδιος πρόσθεσε: «Η Πολιτεία και η Δικαιοσύνη πρέπει να διασφαλίσουν ότι το 299 του Ποινικού Κώδικα ρητά αναφέρει πως η ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο επισύρει το αναγκαίο μέτρο της προφυλάκισης και για τον πλοίαρχο και για τα υπόλοιπα μέλη.

Εκείνοι, όμως, που πρωτίστως φταίνε γι’ αυτό το συμβάν είναι τα δύο άτομα του πληρώματος, τα οποία έδωσαν από τον ασύρματο την εντολή στον πλοίαρχο να σηκώσει την πόρτα».

Τέλος, ο κ. Θεοδωρόπουλος ανέφερε: «Έπρεπε να διασφαλίσουν με την παρουσία του Λιμενικού ότι θα απομακρυνόταν ο άνθρωπος από το λιμάνι και από το πλοίο για να μην πέσει μέσα στη θάλασσα και μετά να σηκώσουν την πόρτα. Για εμένα, την τελευταία ευθύνη έχει ο πλοίαρχος που δεν είχε ίσως την οπτική από την είσοδο του πλοίου».

">