Η πρώτη ήταν το Δεκέμβριο του 2010 με διάρκεια 14 λεπτών, η δεύτερη τον Μάιο με διάρκεια 90 λεπτών και η τρίτη πριν από μία εβδομάδα με διάρκεια πάνω από 90 λεπτά. Και στις τρείς δοκιμές το αερόχημα πραγματοποίησε είτε βαριά προσγείωσης είτε συνετρίβη στον αεροδιάδρομο. Οι βασικοί λόγοι για τα ατυχήματα αυτά είναι η πτέρυγα και το σύστημα προσγείωσης.
Πιο αναλυτικά όπως αναφέρει η εφημερίδα ο αέρας κάτω από τις πτέρυγες κατά την διάρκεια της προσγείωσης προκαλεί αναταράξεις με αποτέλεσμα το αεροσκάφος να χάνει την ισορροπία του ενώ το σύστημα προσγείωσης επειδή δεν είχε το κατάλληλο εύρος συνέβαλε στην βίαιη προσγείωση του. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ήταν τα αεροχήματα να χτυπούν το έδαφος με την άκρη της πτέρυγας του προκαλώντας την συντριβή του αεροχήματος.
Παρόλα όμως τα τεχνικά αυτά προβλήματα οι μηχανικοί της ΤΑΙ ευελπιστούν να βρούν τις κατάλληλες λύσεις ώστε τα αεροχήματα να μπορέσουν να ενταχτούν σε υπηρεσία με τον τουρκικό Στρατό σύντομα.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr