Το SDNA γράφει για το χορηγικό πακέτο που στοχεύει η ΑΕΚ και ο διοικητικός ηγέτης της, μέσω της ονοματοδοσίας του νέου γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια. Οι επαφές, οι εταιρείες που «παρέλασαν» ως υποψήφιες και ο ρόλος του Μελισσανίδη.

Κάθε καινούργιο γήπεδο που χτίζεται τα τελευταία χρόνια, πηγαίνει «πακέτο» με ένα νέο χορηγό που δίνει το όνομά του.

Δεν είναι απλά μια μόδα που ήρθε και θα φύγει κάποια στιγμή.

Η πώληση των δικαιωμάτων της ονοματοδοσίας του νέου «σπιτιού» ενός ποδοσφαιρικού συλλόγου, αποφέρει ένα ιδιαίτερο σημαντικό ποσό και αποτελεί ένα από τα βασικά έσοδα σε επίπεδο χορηγιών.

Ένας από τους πρωτοπόρους συλλόγους που έδειξαν τον εμπορικό δρόμο και στις υπόλοιπες ήταν η Άρσεναλ με το «Emirates Stadium» το 2006.

Από τα τελευταία γήπεδα που σηκώθηκαν με όνομα χορηγού στη Γηραιά Ήπειρο, είναι της Γιουβέντους (“Allianz Stadium”)και της Μπεσίκτας (“Vodafone Arena”).

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Περισσότερα στο sdna.gr