Την πρώτη του δημόσια εμφάνιση μετά τη μετακίνησή του στους Μαϊάμι Χιτ πραγματοποίησε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο οποίος έδωσε το «παρών» στους τελικούς του WNBA στο Λας Βέγκας, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον φιλάθλων και φωτογράφων.

Ο Έλληνας σούπερ σταρ παρακολούθησε από τις θέσεις δίπλα στο παρκέ την αναμέτρηση ανάμεσα στις Λας Βέγκας Έισις και τις Νιου Γιορκ Λίμπερτι. Παρότι το ενδιαφέρον ήταν στραμμένο στον αγώνα που έκρινε τον τίτλο, η παρουσία του Αντετοκούνμπο δεν πέρασε απαρατήρητη, με τα φλας να τον ακολουθούν σε όλη τη διάρκεια της βραδιάς.

Στο πλευρό του βρέθηκαν η σύζυγός του και τα παιδιά τους, με την οικογένεια να απολαμβάνει τον αγώνα σε χαλαρό κλίμα, λίγες μόνο ώρες μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής που σηματοδοτεί μια νέα σελίδα στην καριέρα του Έλληνα άσου.

Οι γιγαντοοθόνες του γηπέδου πρόβαλαν αρκετές φορές τον Αντετοκούνμπο, με τον ίδιο και τα παιδιά του να ανταποκρίνονται στους φιλάθλους με χαμόγελα και χαιρετισμούς, αποσπώντας θερμό χειροκρότημα από το κοινό.

Η βραδιά είχε και… χρώμα Μαϊάμι, καθώς ο «Greek Freak» συναντήθηκε με τον Μπαμ Αντεμπάγιο, ο οποίος βρισκόταν επίσης στις εξέδρες για να υποστηρίξει τη σύντροφό του, Έιζα Γουίλσον των Έισις.

Μετά το τέλος της αναμέτρησης, ο Αντετοκούνμπο είχε σύντομη συνομιλία με τη Μπριάνα Στιούαρτ των Νιου Γιορκ Λίμπερτι, η οποία αναδείχθηκε πολυτιμότερη παίκτρια του αγώνα, με τους δύο κορυφαίους αθλητές να ανταλλάσσουν συγχαρητήρια και θερμές ευχές.