Μπορεί να μην έχει κάνει το καλύτερο ξεκίνημα στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα, έκανε όμως ιδανικό ξεκίνημα στις υποχρεώσεις του στο πλαίσιο του ρωσικού Grand Prix.
Ο λόγος για τον Kimi Raikkonen που σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.36.074, επίδοση αρκετή για να τοποθετήσει τη Ferrari SF70H στην κορυφή της κατάταξης της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών. Ας δούμε όμως αναλυτικά τι έγινε στα παράλια της Μαύρης Θάλασσας.
Η πίστα του Σότσι υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με ηλιοφάνεια, θερμοκρασία αέρα στους 21 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 35.
Η 90λεπτη διαδικασία ξεκίνησε με προβλήματα για τη Renault, καθώς ο τοπικός ήρωας Sergey Sirotkin που πήρε τη θέση του Nico Hulkenberg, αναγκάστηκε να παρκάρει την R.S.17 στην άκρη της αγωνιστικής διαδρομής στη στροφή 2, αναφέροντας πρόβλημα στην υβριδική μηχανή. Με τη συμπλήρωση 15 λεπτών, οι Mercedes είχαν ήδη βρεθεί στο 1-2 σε γύρους με τη μαλακή γόμα ελαστικών, με την οποία ο Sebastian Vettel βρήκε ένα επιπλέον δευτερόλεπτο. Όταν όμως η W08 Hybrid EQ Power+ έβαλαν τα πολύ μαλακά ελαστικά κατέβηκαν στο 1.36.
Ακολούθησε μακρά περίοδος αδράνειας και χρειάστηκε να συμπληρώσουμε τα δύο τρίτα της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών για να δούμε ξανά αλλαγή στην κορυφή.
Ο Kimi Raikkonen έβαλε ελαστικά πολύ μαλακής γόμας της Pirelli στη Ferrari του και πήγε στο 1.36.074, 45 χιλιοστού του δευτερολέπτου κάτω από τον Valtteri Bottas. Ακολούθησαν μερικά λεπτά υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας, για να απομακρυνθούν από την πίστα κομμάτια του Bodywork της Force India του Esteban Ocon, καθώς ενώ βρισκόταν εν κινήσει αποκολλήθηκε το κάλυμμα του κινητήρα.
Μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας δεν είχαμε άλλες αλλαγές στην κορυφή, παρέμεινε το Φινλανδικό 1-2, με τον Hamilton έξι δέκατα πιο πίσω και τις δύο Red Bull και τον Sebastian Vettel που είχε ένα εντυπωσιακό τετ α κε στη στροφή 16, να είναι εκτός δευτερολέπτου από την επίδοση του Iceman.
Κι επειδή ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό, η McLaren είδε στις… καθυστερήσεις τον Stoffel Vandoorne να παραπονιέται μέσω team radio πως έχασε ισχύ από την υβριδική μηχανή της Honda.
Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:
Στο FP2 o Φέτελ φάνηκε να ξεπερνά τα προβλήματα με το σετάρισμα που αντιμετώπισε στην 1η περίοδο και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο χρησιμοποιώντας την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Με το χρονόμετρο να σταματά στο 1:34.1 ο Φέτελ ήταν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερος απ’ ότι στο FP1 ο Ράικονεν. Αρκετοί οδηγοί ανάμεσά τους ο Ράικονεν και ο Χάμιλτον βρέθηκαν εκτός πίστας προσπαθώντας να βρουν το όριο του φρεναρίσματος στη στροφή 2. Αρκετοί οδηγοί έκαναν προσομοίωση μερών αγώνα στο FP2. Οι Ferrari είχαν ξεκάθαρο προβάδισμα από τις Mercedes ειδικά με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.
Οι δέκα υψηλότερες τελικές ταχύτητες σήμερα
Συνολικά οι χρόνοι της 2ης περιόδου ήταν:
Νο. Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
Sebastian Vettel
Kimi Räikkönen
Valtteri Bottas
Lewis Hamilton
Max Verstappen
Red Bull Racing TAG Heuer
Daniel Ricciardo
Red Bull Racing TAG Heuer
Felipe Massa
Williams Mercedes
Nico Hulkenberg
Kevin Magnussen
Haas Ferrari
Sergio Perez
Force India Mercedes
Esteban Ocon
Force India Mercedes
Fernando Alonso
McLaren Honda
Jolyon Palmer
Romain Grosjean
Haas Ferrari
Carlos Sainz
Toro Rosso
Stoffel Vandoorne
McLaren Honda
Daniil Kvyat
Toro Rosso
Pascal Wehrlein
Sauber Ferrari
Lance Stroll
Williams Mercedes
Marcus Ericsson
Sauber Ferrari
Πηγή: sport24.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.