Αναφερόμενος σ’ αυτό ο Button χαρακτήρισε τον εαυτό του “κινητό εμπόδιο”: «Για μας αποτελεί μεγάλο θέμα η ανακτημένη ενέργεια δεν έχουμε όση θα έπρεπε στις ευθείες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιούμε περισσότερο καύσιμο από τους άλλους ενώ δεχόμαστε προσπεράσματα σε σημεία που δεν το περιμένεις. Με προσπερνούσαν από παντού στη Ρωσία σα να ήμουν ακίνητος, ειδικά στους πρώτους γύρους. Δεν είχα ούτε DRS ούτε ανακτημένη ενέργεια και με πλησίαζαν κινούμενοι με 40-45km/h παραπάνω. Ήταν τρομακτικό. Δεν έκανα τίποτα λάθος και ευτυχώς κατάφερα να πάρω βαθμούς. Έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας ειδικά στον τομέα ανάκτησης αλλά και απόδοσης της ανακτημένης ενέργειας».

Από την πλευρά της Honda λέγονταν πως όσον αφορά στο θερμικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.6lt δεν υστερούν σε απόδοση. Οι Ιάπωνες ισχυρίζονται πως ο V6 κινητήρας τους είναι πιο δυνατός απ’ αυτόν της Renault και σχεδόν εφάμιλλος αυτού της Ferrari. Τούτου δοθέντος προκάλεσαν ιδιαίτερη εντύπωση οι αλλαγές που έκανε στη Ρωσία η Honda με τα τελευταία «token» που είχε διαθέσιμα για φέτος. Άλλαξε τη μορφή του θαλάμου καύσης και την εξάτμιση. Επίσης κάποια μέρη του turbo αλλά και τον μικρό ηλεκτροκινητήρα MGU-H.

Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας ανακτά ενέργεια από τον υπερτροφοδότη και εδώ βρίσκεται η καρδιά του προβλήματος για την ιαπωνική μονάδα ισχύος. Αν αυξηθούν οι διαστάσεις και η απόδοση του υπερτροφοδότη θα είναι διαθέσιμη προς ανάκτηση ακόμη περισσότερη ενέργεια τη στιγμή που οι Ιάπωνες δεν έχουν καταφέρει να φτάσουν σε ικανοποιητικά επίπεδα ανάκτησης με την παρούσα διάταξη.

Ο turbo V6 1.6lt  κινητήρας της Honda είναι εντυπωσιακά μικρός σε διαστάσεις, δυστυχώς όμως ανάλογη είναι και η απόδοση.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στη Honda σχεδιάζουν εκ νέου ένα διαφορετικό Electronic Recovery System για το 2016 παραμένει όμως ερωτηματικό κατά πόσο αυτό θα βελτιώσει την κατάσταση. Σίγουρα η χρήση της μονάδα ισχύος από μια ακόμη ομάδα θα βελτίωνε θεαματικά την κατάσταση καθώς θα υπήρχαν διαθέσιμα περισσότερα δεδομένα από περισσότερα χιλιόμετρα.