Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Ιούλιο 2015 υπήρξαν μειωμένες κατά 

-28,6% ως προς το μήνα Ιούλιο 2014.

Συνολικά, στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2015 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά +7,7% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2014.

Η πρόοδος στις ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών από τις αρχές του έτους αιτιάζεται στις αυξημένες πωλήσεις αυτοκινήτων προς επιχειρήσεις ενοικίασης, ενώ ακόμη και με αυτήν την πρόοδο η αγορά αυτοκινήτου βρίσκεται -73,0% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο της δεκαετίας 2000-2009.

Στα καινούργια φορτηγά παρατηρείται αύξηση από τις αρχές του έτους, ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, εξαιτίας, μεταξύ άλλων, και εκτελέσεων διαγωνισμών. 

Τέλος, στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις από τις αρχές του έτους παρουσιάζουν οριακή μείωση κατά -0,8% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2014.

Τελικά η πτώση του 40% που είχε σημειωθεί τις πρώτες 15 μέρες του Ιουλίου, έπεσε στο 28,7 %, που παραμένει όμως ένα τεράστιο ποσοστό απωλειών. Και όλα αυτά “χάρη” στο δημοψήφισμα και τα capital controls.

Ας ελπίσουμε ότι η συνέχεια θα τονίσει την αγορά και δε θα καταρρεύσει εντελώς ο κλάδος αυτοκινήτου στην Ελλάδα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!