Όταν ο οδηγός απαιτήσει περισσότερη δύναμη, η ηλεκτρογεννήτρια υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα, παίζοντας παράλληλα τον ρόλο της μίζας για την επανεκκίνηση του κινητήρα όταν έχει ενεργοποιηθεί το σύστημα stop/start. Κι όταν το αυτοκίνητο ρολάρει ή επιβραδύνει, μέσω ανάκτησης η κινητική ενέργεια μετατρέπεται σε ηλεκτρική και αποθηκεύεται στην μπαταρία.
Η μεγαλύτερη αλλαγή βρίσκεται στο θερμικό μοτέρ. Ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.4 BoosterJet, τούρμπο με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VVT, αποδίδει πλέον 110 αντί για 129 PS. Η ροπή παραμένει στα 235 Nm από τις 2.000 rpm έως τις 2.500 rpm (αντί για 2.000 rpm έως 3.000 rpm). Στο αυτοκίνητο της δοκιμής, η ροπή περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων (υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής αυτόματου σασμάν).
Η απώλεια των 19 ίππων έχει επηρεάσει τις επιδόσεις, μιας και η επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε 11,4”, δηλαδή 2” πιο αργά σε σχέση με τις εκδόσεις με τους 129 PS, ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 185 km/h. Στην πράξη όμως, από τα πρώτα κιόλας μέτρα αντιλαμβάνεσαι πως η μειωμένη ισχύς δεν αλλοιώνει τη συνολική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Οι 110 ίπποι κινούν με άνεση το όχι και τόσο βαρύ Suzuki S-Cross (1.285 kg), με το ηλεκτρομοτέρ να προσφέρει καλοδεχούμενο μπουστ στην επιτάχυνση και τη ροπή να απλώνεται στρωτά από χαμηλά. Οι ρεπρίζ είναι σβέλτες και μόνο σε περίπτωση που είσαι φορτωμένος με τέσσερις επιβάτες και αποσκευές θα χρειαστεί να πιέσεις περισσότερο και να «δουλέψεις» το κιβώτιο για να ολοκληρώσεις ένα προσπέρασμα. Το κιβώτιο, με τη σειρά του, είναι ακριβές και με σωστές διαδρομές.
Εντός πόλης, το S-Cross αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο, μιας και οι κόμπακτ διαστάσεις του (4,3 m), οι κάμερες με τους αισθητήρες και η πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις διευκολύνουν την κίνηση στα στενά και το παρκάρισμα.
Η ανάρτηση (γόνατα Μακφέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) κάνει εξαιρετική δουλειά και φιλτράρει με μαστοριά τις κακοτεχνίες, χωρίς να κοπανά και να μεταφέρει ενοχλητικούς κραδασμούς στους επιβάτες, αναβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο την ποιότητα κύλισης.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr