Το Touring Club Suisse, η μεγαλύτερη λέσχη χρηστών του δρόμου στην Ελβετία, δοκίμασε τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος στην όπισθεν σε οκτώ μοντέλα. 

Οι διαπιστώσεις του TCS ήταν ότι η τιμή του αυτοκινήτου δεν επηρεάζει την ποιότητα της επέμβασης, καθώς όλα τα συστήματα ξεπέρασαν τις ελάχιστες νομικές απαιτήσεις.

Από τον Ιούλιο του 2024, μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδηγού είναι υποχρεωτικά σε όλα τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα. Στην όπισθεν, η νομοθεσία απαιτεί αισθητήρες παρκαρίσματος ή κάμερα οπισθοπορείας, όχι όμως αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης. Η περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω αποτελεί συχνή αιτία ατυχημάτων κατά τους ελιγμούς, με τις επιπτώσεις να μπορούν να γίνουν σοβαρές, ιδίως για ηλικιωμένους, ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες.