Η Suzuki φρεσκάρει το Vitara, διατηρώντας αναλλοίωτο τον πολυτάλαντο χαρακτήρα του, ενισχύοντας παράλληλα την αποδοτικότητα και την άνεση.
Το δημοφιλές SUV διατίθεται πλέον αποκλειστικά με τον ήπια υβριδικό κινητήρα 1.4L BOOSTERJET, συμβατό με την αντιρρυπαντική προδιαγραφή Euro 6e-bis, αποδίδοντας 110 ίππους και ροπή 235 Nm από τις 2.000 rpm. Η μεγαλύτερη είδηση όμως έρχεται από το νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο αντικαθιστά το προηγούμενο 6AGS, εξασφαλίζοντας πιο ομαλή και γραμμική μετάδοση της ισχύος, με αυξημένη οδηγική άνεση.
Παραμένοντας πιστό στο πνεύμα της περιπέτειας, το νέο Vitara προσφέρεται με το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP SELECT, το οποίο διαθέτει τέσσερις προγράμματα οδήγησης (Auto, Sport, Snow, Lock), για απόλυτη προσαρμοστικότητα στις συνθήκες. Το εν λόγω σύστημα είναι διαθέσιμο τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο όσο και με το νέο αυτόματο, χωρίς να αλλάζει το υβριδικό υπόβαθρο των 48V που εξασφαλίζει ηλεκτρική υποβοήθηση στην επιτάχυνση, ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση και μείωση κατανάλωσης και ρύπων.
Στην πράξη, το νέο Vitara ενσωματώνει ουσιαστικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις που αναβαθμίζουν την εμπειρία του οδηγού. Το Driver Monitoring System (DMS) έχει βελτιωθεί με μεγαλύτερο εύρος ανίχνευσης και ταχύτερη απόκριση σε περιπτώσεις απόσπασης προσοχής ή υπνηλίας.
Παράλληλα, η νέα ενισχυμένη μπαταρία 48V πληροί τα αυστηρότερα πρωτόκολλα θερμικής ασφάλειας, ενώ η καμπίνα είναι καλύτερα μονωμένη, με μειωμένο θόρυβο κίνησης, σύμφωνα με τον επικαιροποιημένο κανονισμό εξωτερικού θορύβου.
Η γκάμα του μοντέλου συμμορφώνεται πλήρως με τον γενικό κανονισμό ασφάλειας GSRII, διαθέτοντας ένα από τα πιο πλήρη πακέτα ADAS στην κατηγορία του: Dual Sensor Brake Support II, Adaptive Cruise Control με αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, Lane Keep Assist, Traffic Sign Recognition και ενεργό περιοριστή ταχύτητας είναι στάνταρ. Επίσης, περιλαμβάνονται σύστημα ανίχνευσης υπνηλίας και μηχανισμός διαχείρισης κυβερνο-ασφάλειας.
Στον τομέα της συνδεσιμότητας, η νέα οθόνη αφής 9’’ στο ταμπλό υποστηρίζει ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto, ενώ το Suzuki CONNECT, η ψηφιακή πλατφόρμα της μάρκας, προσφέρει απομακρυσμένη παρακολούθηση του αυτοκινήτου μέσω εφαρμογής, με δυνατότητες όπως ειδοποιήσεις συντήρησης, εντοπισμό θέσης, ιστορικό διαδρομών, ειδοποιήσεις ασφαλείας και πολλά άλλα.
Σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων, το Vitara 48V Mild Hybrid εμφανίζει τιμές CO₂ από 119 g/km για τις εκδόσεις 2WD με χειροκίνητο κιβώτιο, εξασφαλίζοντας απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, και από 129 g/km για τις αυτόματες εκδόσεις 2WD.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η επίδοση των υβριδικών Suzuki στους επίσημους ελέγχους OBFCM της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όπου καταγράφεται η μικρότερη απόκλιση (9,43%) μεταξύ των μετρήσεων WLTP και πραγματικής χρήσης, την ώρα που ο μέσος όρος των βενζινοκίνητων μοντέλων αγγίζει το 23,7%.
Το νέο Suzuki Vitara είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με πλήρη γκάμα εκδόσεων, τόσο με κίνηση στους εμπρός τροχούς όσο και με τετρακίνηση, ενώ όλες οι εκδόσεις φέρουν τον κινητήρα 1.4 BOOSTERJET 48V Hybrid με 110 PS.
Η βασική έκδοση GL ξεκινά από τις €20.580 και περιλαμβάνει LED φώτα, αυτόματο κλιματισμό, 6 αερόσακους, infotainment 9’’ με πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control και πλήρες πακέτο ασφαλείας.