ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πολύ μπροστά η αλβανική μαφία στην Ελλάδα: «Ξεπλένει» χρήμα σε... πλυντήρια αυτοκινήτων!
prodeals

Έτσι διαφημίζονταν τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα πριν 50 χρόνια (βίντεο)

Έτσι διαφημίζονταν τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα πριν 50 χρόνια (βίντεο)

Τα διαφημιστικά φιλμ για τα νέα μοντέλα της αυτοκίνησης μπορεί στην άλλη όχθη του Ατλαντικού να αποτελούσαν κοινό τόπο στην τηλεόραση, αλλά στην Ευρώπη περιορίζονταν κατά κύριο λόγο στο σινεμά.

Σε μια διαφήμιση στη μεγάλη οθόνη λοιπόν, ειδικά σε αυτή των προηγμένων βιομηχανικά χωρών που χρησιμοποιείτο ως πλατφόρμα επικοινωνίας, θα βλέπατε εικόνες όπως στα παρακάτω video.

Στην Ελλάδα, ο Τύπος και ειδικότερα τα περιοδικά ήταν εκείνο το κατ’ εξοχήν πεδίο όπου οι διαφημιστικές εταιρείες αγωνιζόντουσαν να είναι όσο μπορούσαν πιο αποδοτικές.

Την εποχή εκείνη βέβαια, πριν από 50 χρόνια, μια έντυπη διαφήμιση αποτελούσε και βασική πηγή πληροφορίας. Μαζί με τα περιοδικά ΙΧ Αυτοκίνητον (1956), Auto Express (που κυκλοφόρησε μάλιστα πριν από ακριβώς 50 χρόνια, τον Φεβρουάριο του 1967) και Βολάν (1955), η ειδική έκδοση του Ταχυδρόμου και λιγοστές εφημερίδες με «σελίδα» αυτοκινήτου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΠΗΓΗ: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.