Το μεσημέρι της Τρίτης υποχώρησε τμήμα ασφάλτου μήκους 150 έως 200 μέτρων από τη γέφυρα Ponte Morandi καταπλακώνοντας αυτοκίνητα και φορτηγά τα οποία περνούσαν εκείνη τη στιγμή από κάτω αλλά κατακρημνίζοντας και όσα βρίσκονταν πάνω στη γέφυρα.Τα Ιταλικά ΜΜΕ μεταδίδουν ότι ο αριθμός των νεκρών από την κατάρρευση της οδογέφυρας στον αυτοκινητόδρομο Α 10 της Γένοβας ανήλθε σε 35 ενώ η αιτία της κατάρρευσης αυτής φαίνεται να είναι ένας κεραυνός που έπεσε σήμερα το μεσημέρι στο συγκεκριμένο σημείο.

https://twitter.com/farmaciaserrage/status/1029332110606315520

Η Ponte Morandi

Η γέφυρα βρίσκεται στα δυτικά του μεγάλου ιταλικού λιμανιού και συνδέει το κέντρο της Γένοβας με το αεροδρόμιο και τις γύρω πόλεις. Επιπλέον, ο αυτοκινητόδρομος που διέρχεται από την οδογέφυρα θεωρείται από τις πιο σημαντικές αρτηρίες προς την Ιταλική Ριβιέρα και τη νότια ακτή της Γαλλίας. Η Ponte Morandi σχεδιάστηκε από τον μηχανικό Riccardo Morandi και χτίστηκε μεταξύ του 1963 και του 1967 από την ιταλική εταιρεία ύδρευσης.


Έχει μήκος 1.102 μέτρα, ύψος 45 μέτρα στο επίπεδο του δρόμου και 3 βάσεις από οπλισμένο σκυρόδεμα που φτάνουν τα 90 μέτρα σε ύψος. Σε κυκλοφορία παραδόθηκε στις 4 Σεπτεμβρίου του 1967 και είχε εντυπωσιάσει τόσο για τα λίγα στηρίγματα που διέθετε όσο όμως και για το υψηλό κόστος κατασκευής σε σχέση με άλλες γέφυρες που διέθεταν περισσότερα στοιχεία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αξίζει να αναφερθεί ότι η εταιρεία που εξασφάλιζε τη σωστή της λειτουργία ανακοίνωσε πως, όταν σημειώθηκε η κατάρρευση, εκτελούνταν έργα ενίσχυσης των θεμελίων της, προσθέτοντας πως η γέφυρα βρισκόταν υπό διαρκή παρακολούθηση. Βέβαια μια έκθεση που είχε συνταχθεί το 2011 από την ιταλική εταιρεία αυτοκινητοδρόμων Autostrade per l’Italia, εδώ και χρόνια η οδογέφυρα Μοράντι εμφάνιζε σοβαρά δείγματα φθοράς.