Μεγάλες οι οικονομικές επιπτώσεις στην καταναλωτική αγορά, από την εξάπλωση του κορωνοϊόυ.

Η αγορά καταναλωτικών προϊόντων είναι πιθανό να φτάσει στο κατώτερο σημείο της, πριν σταθεροποιηθεί τον Μάρτιο, καθώς οι επιπτώσεις από την εξάπλωση του νέου κορωνοϊού (COVID-19) εξασθενούν, σύμφωνα με δήλωση εκπροσώπου του υπουργείου Εμπορίου.

Τον Φεβρουάριο οι επιπτώσεις στην αγορά από τον κορωνοϊό

Η επιδημία ξέσπασε στα τέλη Ιανουαρίου, ενώ δεν θα επηρεάσει την σταθερότητα μακροπρόθεσμα, αλλά και την συνεχιζόμενη άνοδο της αγοράς καταναλωτικών προϊόντων στην Κίνα, σύμφωνα με τον Ουάνγκ Μπιν, αξιωματούχο του υπουργείου Εμπορίου στην διάρκεια μιας διαδικτυακής ενημέρωσης των δημοσιογράφων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ο ίδιος εκτίμησε ότι οι επιπτώσεις στην αγορά, θα κορυφωθούν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.