ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θρύλο οι Έλληνες! Θρήνο οι Ιταλοί!

Βίντεο: 15 πράγματα που δεν ξέρατε για τα ρολόγια πολυτελείας Rolex

Βίντεο: 15 πράγματα που δεν ξέρατε για τα ρολόγια πολυτελείας Rolex

Το Rolex, ένα όνομα που το άκουσμα του στέλνει ρίγη συγκίνησης στους φανατικούς φίλους του & ρίγη δυσφορίας στους ορκισμένους εχθρούς του. Και οι 2 ομάδες όμως στο τέλος της ημέρας ένα Rolex θα ήθελαν να το έχουν στον καρπό τους.

Η εταιρία που όλοι οι ανταγωνιστές της θα ήθελαν να βρίσκονται στη θέση της, σίγουρα θα έχει να πει μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Καλώς ήρθατε στον κόσμο της Rolex.

Η πορεία προς την επιτυχία αυτής της εταιρίας, ξεκινάει το 1908 όταν ο κύριος Hans Wilsdorf Γερμανός υπήκοος ξεκινάει μαζί με τον κουμπάρο του Alfred Davis την εταιρία κατασκευής ρολογιών “Wilsdorf and Davis” στο Λονδίνο.

Αρχικά οι 2 συνεταίροι κάναν εισαγωγή μηχανισμών της Ελβετικής εταιρίας Hermann Aegler’s, η οποία ήταν από τις ελάχιστες εταιρίες που μπορούσαν να κατασκευάσουν εκείνη την εποχή, μηχανισμούς αρκετά μικρούς για να μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ρολόγια χειρός, και στη συνέχεια αφού τους τοποθετούσαν σε ποιοτικές κάσες ρολογιών, τα πουλούσαν κυρίως σε κοσμηματοπώλες οι οποίοι τύπωναν στο καντράν το δικό τους όνομα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

TAGS:
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.