ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Δημογραφικό: Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Ελληνισμού και ουδείς ασχολείται σοβαρά με αυτό. Δεν υπάρχει ελπίδα...

Κολοσσιαίο έργο: Ενώθηκε η Βαλτική Θάλασσα με τον Κόλπο μέσω σιδηροδρομικής γραμμής – Η Ρωσία βρήκε έξοδο στις «θερμές θάλασσας»

Αλλάζει ολόκληρος ο οικονομικός χάρτης Κόλπου, Ινδίας, Ανατολικής Αφρικής

Κολοσσιαίο έργο: Ενώθηκε η Βαλτική Θάλασσα με τον Κόλπο μέσω σιδηροδρομικής γραμμής – Η Ρωσία βρήκε έξοδο στις «θερμές θάλασσας»

Με ένα κολοσσιαίο στρατηγικής σημασίας project η Ρωσία και το Ιράν ένωσαν σιδηροδρομικώς τον Κόλπο με την Βαλτική Θάλασσα και η Μόσχα για πρώτη φορά στην ιστορία της απέκτησε έξοδο στις θερμές θάλασσες για τα εμπορεύματά της!

Η Τεχεράνη ανακοίνωσε πριν λίγο ότι η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού Bandar Abbas στον Κόλπο με την Αγία Πετρούπολη στη Βαλτική Θάλασσα είναι γεγονός!

Η σύνδεση έγινε εφικτή μέσω του λιμένος του Anzali στην Κασπία Θάλασσα.

Η νέα γραμμή αποτελεί μέρος του μεγαλύτερου διεθνούς διαδρόμου μεταφορών Βορρά-Νότου (INSTC), ο οποίος περιλαμβάνει θαλάσσιες, οδικές και σιδηροδρομικές διαδρομές που θα συνδέουν την Ινδία, το Ιράν, το Αζερμπαϊτζάν και τη Ρωσία.

Η στρατηγική σημασία αυτού του έργου είναι μεγάλη, καθώς επιτρέπει στην Ρωσία να μεταφέρει μέσα σε λίγες ώρες τα εμπορεύματά της σε όλες τις χώρες τις περιοχής του Κόλπου, το Πακιστάν, τις χώρες της ανατολικής Αφρικής και φυσικά την Ινδία!

Η παραδοσιακή διαδρομή μέσω της Μαύρης Θάλασσας και της Βαλτικής Θάλασσας καθίσταται πλέον ασήμαντη, αφού ο χρόνος μεταφοράς μειώνεται στο 1/20 για την Βαλτική Θάλασσα και στο 1/8 από την Μαύρη Θάλασσα!

Ειδικά η σύνδεση της Αγίας Πετρούπολης μέσω ξηράς και θαλάσσης με λιμάνι της δυτικής Ινδίας, είναι η πιο σημαντική εξέλιξη των τελευταίων δύο αιώνων σε ότι αφορά την επικοινωνία των δύο κρατών που είναι κι οικονομικοί σύμμαχοι στην ένωση BRICS+.

Επιπλέον, η γραμμή αυτή θα ενισχύσει την πρόσβαση των χωρών της Κεντρικής Ασίας στις διεθνείς αγορές μέσω του Κόλπου​​ και θα ενισχύσει τις οικονομίας της συμμαχίας του CSTO.

Είναι η δεύτερη συμφωνία Ρωσίας-Ιράν που ανακοινώνεται μέσα στην ημέρα. Είχε προηγηθεί η ανακοίνωση δημιουργίας ειδικής βιομηχανικής ζώνης η οποία θα παράγει 6.000 drones Geran (Shahed-136 στην ιρανική εκδοχή τους) ετησίως στην ειδική οικονομική ζώνη Alabuga στο Ταταρστάν.

Τα drones αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί ευρέως από το 2022 για αποστολές στην Ουκρανία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το κόστος κάθε drone εκτιμάται μόλις στα 20.000 δολάρια! Το πιο οικονομικό φονικό όπλο του πολέμου σε σχέση με το αποτέλεσμά του.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.