Στις 25 Φεβρουαρίου κάνουν πρεμιέρα στα ράφια των σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ δύο νέες γεύσεις της Coca Cola. Η εταιρία δεν είχε κυκλοφορήσει νέες παραλλαγές στο αναψυκτικό της εδώ και μία δεκαετία και τώρα αποφάσισε να το κάνει λανσάροντας τις γεύσεις Orange Vanilla Coke και Orange Vanilla Coke Zero Sugar. Πρόκειται δηλαδή για μια γεύση με πορτοκάλι, η οποία βγαίνει στην κλασική γεύση αλλά και στη μορφή Zero, χωρίς θερμίδες.

Το καλοκαίρι που πέρασε, η Coke Orange No Sugar λανσαρίστηκε στον Καναδά και η Orange Vanilla Coke στην Αυστραλία και η ανταπόκριση των καταναλωτών ήταν πολύ θετική, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρίας.


«Αυτό που συνειδητοποιήσαμε όταν εξετάσαμε το χαρτοφυλάκιο των γεύσεων μας, είναι ότι είχαμε ένα ακατέργαστο διαμάντι στα χέρια μας», δήλωσε η Κέιτ Κάρπεντερ, brand manager της Coca-Cola. «Οι αυξημένες πωλήσεις της Cherry Coke και της Vanilla Coke – και οι παραλλαγές τους με μηδενικές θερμίδες – ήταν πολύ δυνατή τα τελευταία χρόνια, με μηδενική υποστήριξη από το μάρκετινγκ» αναφέρει η Κάρπεντερ σύμφωνα με τη Daily Mail.

Ήταν σχετικά παράδοξο να αυξηθούν ξαφνικά οι πωλήσεις αυτών των δύο γεύσεων, καθώς δεν κυκλοφόρησαν πρόσφατα.Η Vanilla Coke κυκλοφόρησε το 2007, ενώ η Cherry Coke διατίθεται στην αγορά από το 1985.«Αυτό μας έδειξε ότι οι καταναλωτές μας θέλουν να έχουν επιλογή. Γνωρίζαμε ότι είχαμε την ευκαιρία να δώσουμε στους καταναλωτές την ποικιλία που θέλουν χωρίς να θυσιάζουν τη γεύση της Coca-Cola που αγαπούν» λέει η Κάρπεντερ.

Τα focus groups της εταιρίας έδειξαν ότι όσοι δοκιμάσουν τη νέα γεύση θα την αγοράσουν επιπλέον – και όχι αντί της κλασικής Coca-Cola ή της Zero.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πέρυσι, μια άλλη παραλλαγή του αναψυκτικού χωρίς θερμίδες, η Coke Diet, κυκλοφόρησε τέσσερις γεύσεις, όπως το Feisty Cherry και το Twisted Mango. Όμως, η Coca Cola η κλασική και η Zero αντιμετωπίζεται ως διαφορετικό προϊόν από την εταιρία. Επιπλέον οι φρουτώδεις γεύσεις της Diet δεν κυκλοφόρησαν σε όλο τον κόσμο.