Το δύσκολο καλοκαίρι που έζησε φέτος η χώρα λόγω του κορωνοϊού οδηγεί τους διοικούντες των νησιών να ξεκινούν ήδη τα σχέδιά τους για την επόμενη σεζόν.

Ένα από αυτά είναι και η Αμοργός, που θέτει σε λειτουργία τον σχεδιασμό για την προβολή του νησιού στις διεθνείς αγορές.

Πιο συγκεκριμένα η αντιδήμαρχος τουρισμού Καλλιόπη Δεσποτίδη πραγματοποιεί συνολικά 16 διαδικτυακές συναντήσεις με επαγγελματίες από την Ινδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γαλλία, την Αργεντινή, την Ισπανία, την Ιταλία, την Βουλγαρία και την Πολωνία, στο πλαίσιο καμπάνιας ενημέρωσης των μοναδικών στοιχείων ενδιαφέροντος του προορισμού, αναφέρει το ΑΠΕ- ΜΠΕ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Μέσα από τις ιδιαίτερες έως αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στον τουρισμό λόγω της πανδημίας, στην Αμοργό δεν έχουμε σταματήσει να οραματιζόμαστε και να σχεδιάζουμε την καλύτερη δυνατή προβολή του νησιού στις διεθνείς αγορές. Στόχος μας είναι να καταστεί η Αμοργός ο προορισμός που θα αποτελέσει την πρώτη επιλογή χιλιάδων επισκεπτών» δήλωσε η κα. Δεσποτίδη.