Η μαγεία των Χριστουγέννων μέσα σε τρία βίντεο μερικών λεπτών. Πρόκειται για τις πιο συγκινητικές Χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις των τελευταίων ετών. Είναι οι διαφημίσεις που μεταδίδουν με τον καλύτερο τρόπο το πνεύμα των ημερών, και καταφέρνουν να συγκινήσουν το κοινό…

Ο Άγιος Βασίλης ζει με τις συνέπειες της άνοιας και δεν επισκέπτεται πλέον τα παιδιά σε όλο τον κόσμο για να τους αφήσει τα δώρα τους την παραμονή των Χριστουγέννων… Με αυτό το κόνσεπτ και την αποστολή ενός μικρού κοριτσιού να σώσει τον δυστυχισμένο Άγιο Βασίλη επιχείρησε να αυξήσει την ευαισθητοποίηση του κόσμου για το αλτσχάιμερ τα Χριστούγεννα του 2016 το AlzheimersResearch UK. Η διαφήμιση Santa Forgot με αφηγητή τον Stephen Fry για τα Χριστούγεννα 2016 κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις, περνώντας ένα πολύ σημαντικό μήνυμα.

Στο Santa Forgot η μικρή Freya, που μεγάλωσε σε έναν κόσμο όπου ο Άγιος Βασίλης είχε σταματήσει να επισκέπτεται τα παιδιά την παραμονή των Χριστουγέννων, μαθαίνει για την κατάστασή του και ταξιδεύει στον Βόρειο Πόλο. Προσφέρει την υποστήριξή της και κινητοποιεί τα ξωτικά ως ερευνητές, εξηγώντας την πεποίθησή της πως αν ο Άγιος Βασίλης έχει μια ασθένεια, η έρευνα μπορεί να βρει τρόπο να τη διορθώσει”.

Το θαύμα των Χριστουγέννων
Η διαφήμιση για το Χριστουγεννιάτικο Κρατικό Λαχείο του 2015 στην Ισπανία, πλημμυρίζει από ανθρωπιά και περιγράφει με έναν μοναδικό τρόπο το θαύμα των Χριστουγέννων. Η ιστορία που βλέπουμε σε ένα διαφημιστικό τριών λεπτών μας δείχνει έναν καλόκαρδο νυχτοφύλακα, τον Χουστίνο, ο οποίος δουλεύει σε ένα εργοστάσιο που κατασκευάζει κούκλες βιτρίνας. Κάθε βράδυ το ξυπνητήρι χτυπάει στις 10. Κάθε μέρα η ίδια ρουτίνα.

Ο μεσήλικας Χουστίνο που περνάει τα βράδια του παίζοντας ακόμα και ποδόσφαιρο με τις κούκλες βρίσκει τρόπους να κάνει πιο ευχάριστη τη ζωή των συναδέλφων του (που δουλεύουν την ημέρα). Τους ετοιμάζει μικρές εκπλήξεις και κάποια στιγμή εκείνοι αντιλαμβάνονται πώς από πίσω κρύβεται ο Χουστίνο. Όταν εκείνος βλέπει ότι οι συνάδελφοι του έχουν κερδίσει το λαχείο νομίζει ότι τον έχουν ξεχάσει. Είναι όμως έτσι; Μέσα σε τρία λεπτά το φιλμ κατορθώνει να συλλάβει το πνεύμα των Χριστουγέννων και το αφηγείται με ένα τρόπο που συνδυάζει συγκίνηση, ζεστασιά, έκπληξη και χιούμορ. Η μουσική «Nuvole Bianche» είναι του Ιταλού πιανίστα και συνθέτη Λουντοβίκο Εϊνάουντι.

Πιάσε χαρτομάντηλα και δες αυτή τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση
Ήταν η διαφήμιση που περίμεναν όλοι πώς και πώς. Χρόνο με τον χρόνο τα καταστήματα John Lewis κάνουν αριστουργηματικές καμπάνιες για τα Χριστούγεννα. Λίγοι ίσως ήταν εκείνοι που κατάφεραν να συγκρατήσουν τα δάκρυά τους με το συγκινητικό φινάλε της διαφήμισης που κόστισε 7 εκατομμύρια λίρες. Πρωταγωνιστές το γλυκύτατο τερατάκι Moz και ένα 7χρονο αγοράκι. Το τερατάκι Moz ζει κάτω από το κρεβάτι του πιτσιρικά και πολλές φορές τον κρατά άυπνο με το ροχαλητό του. Δεν είναι λίγες μάλιστα οι φορές που βγαίνει κάτω από το κρεβάτι για να παίξει με τον μικρό Joe. Ενώ ο μικρός Joe αρχικά φοβάται, στη συνέχεια αναπτύσσουν έναν ξεχωριστό δεσμό.


Οι δύο νέοι απίθανοι φίλοι μοιράζονται τα παιχνίδια και προσέχουν ο ένας τον άλλο, φροντίζοντας να μην τους ανακαλύψουν τα άλλα μέλη της οικογένειας. Στο φινάλε όμως βλέπουμε τον Moz να αποχαιρετά τον μικρό του φίλο που σκουντουφλά σε κάθε του δραστηριότητα από τα ξενύχτια μαζί του. Ο Moz αντιλαμβάνεται πως ο Joe πρέπει να μεγαλώσει χωρίς την παρουσία του. Έτσι αποφασίζει να του κάνει ένα αποχαιρετιστήριο δώρο που αφήνει κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ένα φωτεινό προβολέα για να τον βοηθά να κοιμηθεί.
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το φινάλε της διαφήμισης έκανε τους περισσότερους να συγκινηθούν και να δακρύσουν, με τη Charlotte Hawkins του Strictly και παρουσιάστρια του GMB να λυγίζει στον αέρα. “Πάντα με αγγίζουν οι χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις. Συγγνώμη, συνεχίστε, είναι εντάξει”.